Goingorganic.nl

2B Mattifying Loose Powder 01 – Gezichtspoeder, Make-up

2B Mattifying Loose Powder 01

€ 8.00

Kopen >>

Productnaam: 2B Mattifying Loose Powder 01
Prijs: € 8.00
Inhoud: 1ST
Productcategorie: Gezichtspoeder, Make-up, 2B, 2b, mattifying, loose, powder, 01

2B Mattifying Loose Powder 01, Gezichtspoeder, Make-up, 2B Mattifying Loose Powder is een losse poeder. Fixeert uw make-up, matteert uw gelaat en zorgt voor een natuurlijke finish. Aanbrengen na de foundation met bijgeleverde sponsje De campagne werd geschreven door Olly hebben gebruikt farrington, neil richardson, julie officier en michelle taylor, en kunst geregisseerd door andy vogel. Soul creatieve partner, bruce crouch, zei: Vijf levend heeft een geest van optimisme over die we hebben geprobeerd om te reflecteren in de krantenkoppen en de graphics en zal doorzetten in de tv-campagne. Kevin bruin, partner bij soul, toegevoegd: Onze media visie was om deze positionering van brandstof via een extensiveOn de streetOutdoor campagne met behulp verlicht sites die de consument geconfronteerd zal worden in die sombere, donkere winteravonden. Soul won de taak om opnieuw te lanceren vijf in leven in augustus zonder een pitch volgende is het werk voor fanta merk Coca Cola’s. De laatste reclame voor vijf in leven werd gedaan door de toenmalige roster bureau Leo Burnett in 1998. Aangezien dit gevecht van de activiteit, heeft het merk geweest gesteund door op de verpakking promoties, met de laatste, te koppelen met Legoland in Windsor, hardlopen afgelopen zomer. Tijd om de degene die je liefde met iets extra speciaal te behandelen. U zult de onderstaande evenals één grote kom genoemde ingrediënten nodig, een kleine kom of beker, een garde, en een soort van schimmel. 1 theelepel van etherische oliën (lavendel, sinaasappel, patchouli, of bergamot, of wat je het beste bevalt!) Make-up.

Dit deel neemt een beetje oefening dus raak niet ontmoedigd als de eerste uit elkaar valt. Blijf proberen! Legt zorgvuldig non vorm bad bom op een bakplaat of dienblad bekleed met vetvrij papier. Wanneer de mensen te krijgen om me heen, krijgen ze allergisch zijn voor trouwringen, zegt ida Eve Arden’s in Mildred Pierce (1945), een film die Arden haar enige Academy Award gewonnen nominatie. Ida is een goed ei, een gestage, trouwe vriend aan Joan Crawford’s Mildred. Je weet wel, de grote zus soort, zegt ze, in die onnavolgbaar sardonische, wised, duikt de stem van haar, terwijl ze schenkt zichzelf een stevige borrel Gezichtspoeder. Goede oude ida, kunt u dit bespreken met haar man tot man, zegt ze, van die mannen die haar behandelen alsof ze geen vrouw. Ida zegt dat mannen stinkers en hakken, maar ze heeft niet alle klinken dat gek over het 2B Mattifying Loose Powder 01 – Gezichtspoeder, Make-up. Er is geen spoor van zelfmedelijden in haar toon, ofwel. Sommige dingen lijken te verwarren, of twijfelen, haar op het scherm, maar ze was meestal gewoon spelen dat om te lachen. Geboren Eunice Quedens in 1908 in Mill Valley, Californië, ze een kind van de echtscheiding voornamelijk opgevoed door haar moeder, die haar aanmoedigde om drop-out van de middelbare school en gaan op het podium was. Ze toerde met een naamloze vennootschap en maakte haar filmdebuut in een lied van de liefde (1929), Een krakende musical waar ze speelde een romantische rivaal van de heldin powder. Ze ging terug naar het podium, maar het maken van een korte, uncredited verschijning in de Joan Crawford voertuig dansende dame (1933) Als een blonde actrice die wordt ontslagen toen ze objecten om haar behandeling in repetitie.

Ze spreekt in een dikke zuidelijk accent, maar dan daalt het: Ik vertelde u dat zuidelijk accent nep zou klinken! Ze vertelt haar agent in haar eigen stem. Er kon geen dergelijke kunstgreep voor haar zijn. Zelfs toen ze later deed Russische en Franse accenten op het scherm, ze waren burleske routines en niet bedoeld om serieus genomen te worden. Statueske op 5 voet 8 inch, sloot ze de Ziegfeld Follies in 1934 en werd aangemoedigd om haar naam te veranderen. Spotting een parfumflesje in haar kleedkamer met de naam ‘s avonds in Parijs en een cosmetica fles label Elizabeth Arden, kwam ze met haar nieuwe naam: Eve Arden. Als die film maakt een religie van bijdehante, dan arden is het hogepriesteres, loungen rond het voetlicht club voor zonder werk actrices met een witte kat genaamd henry gedrapeerd rond haar schouders als een stal 01. Eve heeft lijnen onder haar ogen en ziet er een beetje moe; ze altijd lijkt te leunen. Ze is vooral een publiek voor de andere meisjes, wachtend op hun koolzuurhoudende en inventieve klagen tot het moment dat ze haar eigen topper kunt toevoegen en maken de hele plaats exploderen van het lachen.

2B Mattifying Loose Powder 01 – Gezichtspoeder, Make-up Beoordeling

Er is niet zoiets als een vijftig euro bill, benadrukt ze, en van alle meisjes geeft ze Katharine Hepburn samenleving dilettant de moeilijkste tijd. Ik heb stage door ontelbare keren gezien, en dus ik weet wat arden zal zeggen en toen ze het zal zeggen en hoe, maar wanneer ik probeer om opnieuw te maken een aantal van haar lijn lezingen door te zeggen dat ze hardop, ik ben niet in staat om ze goed te krijgen. Ik denk dat het is omdat ze gewichten elk woord zwaar als haar lezing gaat speels op en neer de vocale schaal, maar haar totale bestelling nog steeds op een of andere manier luchtig, zowel kloppend met dikke sarcasme en vreemd licht Make-up. Olga wil vrede, vrede tegen elke prijs! Schreeuwt een van de meisjes, waaraan fors arden scheuren, goed, kun je geen vrede zonder oorlog hebben. Die oorlog komt uit als wa een eh, alsof ze graag één woord halen om haar dikste sarcasme dan verspreid. Toen hepburn vraagt haar wat ze heeft gedaan in het theater, arden zegt, alles wat maar barstte uit van een taart op een Rotarian banket, een rare lijn, maar wel een die speelt arden tegen met haar gezichtsuitdrukking. Ze lijkt te signaleren dat Eva heeft gedaan dat soort dingen, maar ze is nu te moe voor koor meisje gerommel met schokkerige zakenlieden. Nooit van gehoord, zegt ze, wanneer gehucht wordt genoemd. Oh zeker u moet hebben gehoord van het gehucht, zegt een dim zuidelijke meisje, naar die arden antwoorden, goed, ik ontmoet zoveel mensen, in een mooi, beleefd, bijna spookachtige manier.

Het is een diepgaande soort geintje in de zeer originele manier dat arden levert het. Ze was in staat om het slaan van een zuivere noot van comic uitputting, als een vervaagde herinnering aan een vorig leven dat maakt haar niet meer aanraken 2b. Arden nooit getekend voor een studio voor lang, en ze maakte een verrassend groot aantal van de armoede rij en onafhankelijke producties in de jaren 1940 en early50S. Ze worstelde met Groucho Marx in op het circus (1939), Ontmoeting zijn agressie met haar eigen, maar ze vaak te vinden zichzelf dood laatste in de cast lijst 2B Mattifying Loose Powder 01 – Gezichtspoeder, Make-up. In een beetje in mankracht Raoul Walsh’s (1941), de 33-jarige Arden zegt op PAL marlene Dietrich, ik ben 25, kijk 35 en voel me 50, en dit meedogenloze lijn kreeg op iets essentieels over Arden, want er is niet veel verschil tussen haar op de leeftijd van 30 of 50 of 70. Haar soort blijft hetzelfde, ongeacht wat haar leeftijd, een vrouw die voorbij het allemaal en niet onder de indruk en alleen het maken van de beste dingen. Moe van typecasting als sarcastische secretaresses en goede sport, arden terug naar het podium voor een beetje, maar al snel ging terug naar glamour meisjes zoals Rita Hayworth in ondersteunen dekken meisje (1944) En Ava Gardner in een touch van venus (1948), dat is echt een film over Arden en haar verdiepen existentiële dilemma als ze kijkt naar prachtige ava en kijkt naar zichzelf en wonderen, waarom ben ik me, en waarom is ze dat 2b.

Arden flirtte met prettiness wanneer ze opende haar blauwe ogen wijd, maar meestal ze dit deed alleen voor parodie doeleinden. Ze lijkt ongemakkelijk als een promiscue actrice in de stem van de schildpad (1947), Alsof ze wist dat haar natuurlijke rol op het scherm was om geduldig te luisteren naar de Joan Crawford’s van deze wereld en zachtjes bespotten hun emotionele grootspraak vanaf de zijlijn. Na jaren van het spelen van ondersteuning, arden won uiteindelijk een ster voertuig van haar eigen, eerst op de radio en dan op televisie, als onderwijzeres connie beken in onze miss beken. Arden was consequent, onvermoeibaar inventief in die langlopende serie, het beheersen van de kunst en de timing van de komische tv-serie en het verstrekken van een sjabloon voor latere spelers. In de twintig minuten of zo van elk onze miss beken episode, arden algemeen slaagt erin om ten minste drie tot vier lach krijgen. Het schrijven voor dat de show was meestal goed of tenminste onderhouden, en als het was ooit een beetje minder dan dat, zou arden nog steeds vinden haar lacht in tussen de lijnen met weinig uitstraling en reacties van afkeer, walging of ontzet verwarring. Ze kon een lach te krijgen door gewoon gladstrijken haar rok, of huiverend iets. Ze keerde terug naar het scherm in de anatomie van een moord (1959) Otto Preminger’s, dragen sommige grijs in het haar als james loyaal, vriendelijk en grotendeels onbetaald secretaris stewart’s, een vrouw die wat meer koffie zal uitstorten voor u in het midden van de nacht. Het zou kunnen doen om te zeggen film personages dat arden zijn stoïcijnse of ontslag, maar dat is niet helemaal het.

Er is iets anders over hen, iets onduidelijk maar suggestief. Er is iets wat zelfs een beetje mysterieus en onbemiddelbaar over Eve Arden op het scherm, alsof ze niet te veel van zichzelf weg te geven voor ons.