Goingorganic.nl

Maxim Sports Drink Fresh Lemon – Sportdrank poeder, Sportvoeding, Sport

Maxim Sports Drink Fresh Lemon

€ 2.00

Kopen >>

Productnaam: Maxim Sports Drink Fresh Lemon
Prijs: € 2.00
Inhoud: 60GR
Productcategorie: Sportdrank poeder, Sportvoeding, Sport, Maxim, maxim, sports, drink, fresh, lemon

Maxim Sports Drink Fresh Lemon, Sportdrank poeder, Sportvoeding, Sport, Maxim Sports Drink Fresh Lemon is een poeder met citroensmaak in portieverpakking, om eenvoudig een heerlijke hypotone sportdrank te maken. Drinken tijdens het sporten is erg belangrijk doordat u veel vocht verliest door te zweten, wat invloed kan hebben op uw Als je maag wordt afgesloten tijdens de race dan heb je zeer waarschijnlijk ging te snel. Andere factoren kunnen zijn: Te veel vast voedsel; gebrek aan vloeistof; of overmatig vocht. Het volgende is bedoeld om te voorkomen dat deze voorvallen. Verminder de voedselinname als uw training volume versmalt (Late piek en race periodes). Bekijk de cursus duik in race tijd (Van water, indien mogelijk). Eet een uitgebreid ontbijt met een nadruk op een matige tot lage glycemische index koolhydraten. Eet een grote lunch bij de volgende honger, wat nogmaals de matige lage GI voedsel. Hebben een middelgroot diner dat is normaal voedsel voor u, maar met een beperkte inname van vezels. Take in 1000 1500 calorieën van matige tot lage glycemische index voedingsmiddelen 3 tot 4 uur voor de start.

Dit moet worden gerepeteerd voor bakstenen en lange trainingen en voor c en b prioriteit races. Voor nerveuze maag gebruik vloeibare of semi-vast voedsel. Opties kunnen garanderen, ultracal, of boost (Ongeveer. 100 300 Cal); 1 kan tomatensoep (200 Cal). Voorbeeld: 4 Blikken van verzekeren, banaan, bagel met moer boter (1350 Cal). Ofwel ga terug naar bed na het ontbijt of ontspannen met wat lichte stretching (Focus op de heupen, billen, en lage rug) Sportvoeding. Denk kalmerende gedachten of luisteren naar kalmerende muziek geen stress jezelf uit. Toen vrees lijkt te herinneren eerdere successen in trainingen en wedstrijden.

5 uren voor drank iets zoals een sportdrank. 10 minuten voor nemen als veel sportdrank als je comfortabel met (Ga niet gek mee!). Neem de volledige, ontspannen adem terwijl je wacht op de zwemstart. Ga niet anaërobe aan het begin van de duik tegenhouden. Mentaal kloof voelen de fiets deel in vieren. Het eerste kwartaal is over het tanken voor de dag; het tweede kwartaal is gericht op een nog, gestaag tempo; Het derde kwartaal is wanneer je tijd moet krijgen als je terug in het eerste kwartaal gehouden; en het laatste kwartaal is een tijd om sterk maar gestaag rijden sports. Doel voor 200 600 calorieën per uur op de fiets op basis van uw maat, training en race-ervaring, en tolerantie voor voedselinname Maxim Sports Drink Fresh Lemon – Sportdrank poeder, Sportvoeding, Sport. Draag de meeste van uw calorieën met u op de fiets en krijg water en sportdrank bij hulpposten. Vertrouw meer op drankjes en minder op vast voedsel naarmate de race vordert. Als u speciale voedingsbehoeften dan zorg ervoor dat u een back-up bronnen in transitie en speciale behoeften zakken. Start het fietsen met uw fiets beladen met een beetje meer voeding dan je nodig hebt voor de gehele rit. Afhankelijk van calorie behoeften en de verwachte duur van de wedstrijd, dragen 2 3, 20oz flessen. Een 750 calorieën fles kan worden gemaakt door het mengen van uw favoriete sportdrank naar een normale concentratie en vervolgens toevoegen van sportdrank poeder Sportvoeding. Drankjes met eiwitten dient ras ochtend worden gemengd.

Chase elke hap van de 750 cal fles met 2 tot 3 slokken water die je krijgt van hulpposten. Neem in maar liefst 1000 mg natrium per uur op de fiets van dranken, voedingsmiddelen en supplementen. Laat hitte, vochtigheid, lichaamsgrootte, en uw ervaring dicteren de hoeveelheid. Als u geen vast voedsel (niet aanbevolen), drink alleen water met hen. Als je ervaring in de racerij is geweest dat je gedachten afdwalen en je vergeet te eten en te drinken, stel dan uw horloge elke 15 minuten als een herinnering piepen. Gebruik je hartslagmeter om overmatige inspanning te voorkomen. Relax en zich te vestigen uw hartslag naar beneden veel mensen zullen je voorbij, je zal zien de meesten van hen opnieuw in 05:57 uur! Vermijd racen met anderen aandacht besteden aan je eigen race. Going te hard nu zal desastreuze gevolgen hebben later op maxim. Dit moet voelen als het langzaamste onderdeel van het fietsen, ten opzichte van het terrein en de wind. De hartslagzone metingen moeten zijn de laagste van de vier delen van het fietsen.

Pacing is de sleutel tot voedingswaarde succes in het begin van de race. Stel je hartslagmeter te piepen op de bodem van uw 3-zone. Je moet niet de pieptoon voor de eerste 30 horen kilometer op de fiets. Als je dat doet, je gaat veel te hard en kans op problemen met de spijsvertering zijn hoog. Drink water voordat u begint met een calorieën. Begin nippen meteen uit t1 en blijven gedurende 20 minuten. Het doel van het tweede kwartaal is om een gestage trap ironman afstand fiets tempo te behouden. Ride gestaag in lijn met uw ras simulatie trainingen. Vergeet niet dat alleen de fitste atleten, algemeen elites met zeer snelle fiets porties, kunnen aanhoudende periodes tolereren zal zijn van 3 zone rijden. Gezond lichaam maakt alle nadh die ze nodig hebben, met behulp van vitamine B 3 (ook wel bekend als niacine of nicotinamide) als uitgangspunt drink. De hoogste concentratie van NADH bij dieren wordt gevonden in spierweefsel, wat betekent dat vlees zou kunnen zijn een goede bron waren niet dat de meeste NADH vlees wordt vernietigd tijdens de verwerking, bereiding en spijsvertering. In werkelijkheid, we weinig NADH uit onze voeding. Verdere NADH is ook voorgesteld als een behandeling voor de ziekte van alzheimer.

Maxim Sports Drink Fresh Lemon – Sportdrank poeder, Sportvoeding, Sport Beoordeling

Bovendien, het is bovendien geprobeerd als sportieve prestaties te verhogen. Hoewel enkele studies uitgevoerd om potentiële toepassingen, 2 7 none werden ontworpen zodanig wetenschappelijk betekenisvolle resultaten te beoordelen. Welke wetenschappelijk bewijs NADH? In een dubbelblinde, placebogecontroleerde trial werden 35 personen nemen een nachtvlucht over vier tijdzones gegeven ofwel 20 mg NADH of placebo sublinguaal (onder de tong) op de ochtend van aankomst. 8 deelnemers werden twee keer gegeven testen van waakzaamheid en mentale functies: Eerste 90 minuten en dan op 5 uur na de landing Sportvoeding. Individuen gegeven nadh scoorden significant beter op deze tests zijn dan die placebo. De enige andere ondersteunende bewijs is afkomstig van een niet-gepubliceerde dubbelblinde, placebo-gecontroleerde, cross-over studie gefinancierd door de makers van een NADH product. 9 In deze studie werden 25 mensen wakker gehouden hele nacht en hun cognitieve functie werd de volgende dag getest Maxim Sports Drink Fresh Lemon – Sportdrank poeder, Sportvoeding, Sport.

Mensen gegeven nadh scoorden aanzienlijk beter op de verschillende maatregelen van de mentale functies dan die placebo kregen. NADH echter niet, verminderen slaperigheid overdag of verbeteren stemming. Deze kleine maar veelbelovende studies suggereren een behoefte aan verder onderzoek. NADH lijkt heel veilig te zijn wanneer genomen in een dosering van 5 mg per dag of minder. Echter, formele veiligheidsstudies niet zijn afgerond, en de veiligheid bij jonge kinderen, zwangere of zogende vrouwen, of mensen met een ernstige lever- of nierziekte is niet vastgesteld sports. Migraine hoofdpijn zijn een veel voorkomend probleem en een die heel pijnlijk kan zijn. Ze zijn ook een frequente oorzaak van gemiste tijd van het werk. Migraine brengen vaak andere symptomen zoals misselijkheid en gevoeligheid voor licht. Als u last heeft van migraine, het verkrijgen van vrijstelling is topprioriteit. Er zijn aanwijzingen dat sommige voedsel en natuurlijke kruiden de pijn kan verlichten en ongemak van migraine. Een van die kruiden die belofte houdt is ginkgo biloba.

In een studie gepubliceerd in het tijdschrift neurologische wetenschappen, vrouwen met een voorgeschiedenis van migraine dat ginkgo biloba nam had minder migraine en migraine zij hadden waren korter van duur. Volgens het onderzoek, kan ginkgo ook het verbeteren van de bloedtoevoer naar de hersenen. Een ander kruid genaamd chasteberry dat afkomstig is van een plant afkomstig uit het Middellandse Zeegebied kan ook voordelen bieden voor migraine-patiënten. In een studie vrouwen die chasteberry om de symptomen van pre behandelen menstrueel syndroom ervaren minder migraine. Moederkruid is ook onderzocht voor het potentiële voordelen voor migraine. Hoewel deze kruiden tonen belofte, grotere studies nodig zijn om de voordelen ervan te bevestigen. Stress is een trigger voor migraine bij sommige mensen. In dit geval, het verminderen van stress kan de frequentie van migraine te verminderen. heeft Kamille thee is gebruikt voor duizenden jaren om angst en stress te verlichten. Een ander kruid genaamd passiebloem lijkt angst en stress te verlichten op vrijwel dezelfde manier als kamille. Deze kruiden werken door het veroorzaken van je hersenen om meer van een chemische stof genaamd GABA die je helpt te ontspannen.

Het merendeel van de studies naar deze kruiden supplementen voor het verlichten van stress en angst zijn klein. Meer onderzoek is nodig om de voordelen ervan te bevestigen produceren. Als u het nemen van voorgeschreven medicijnen voor migraine, kunnen ze omgaan met kruiden gebruikt voor migraine. Kruiden kunnen ook interageren met elkaar. Zorg ervoor dat uw arts weet wat kruiden en behandeling medicijnen die u gebruikt. Praat met uw arts voordat u kruidengeneesmiddelen voor migraine.