Goingorganic.nl

VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st – Algemene multivitaminen, Vitamines

VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st

€ 31.00

Kopen >>

Productnaam: VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st
Prijs: € 31.00
Inhoud: 120TB
Productcategorie: Algemene multivitaminen, Vitamines, VitOrtho, vitortho, meer, in, 1, dagelijks, tabletten, 120st

VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st, Algemene multivitaminen, Vitamines, VitOrtho Meer In 1 Dagelijks, is een multivitamine en mineralencomplex, geschikt voor dagelijks gebruik. Met biologisch actieve vormen van vitamine B2, B6, foliumzuur en B12. Bevat ontzuurde vitamine C als calcium-L-ascorbaat en magnesium-L-ascorbaat. Bevat De ochtend na de prom, mac (Ashley bashioum) heeft flashbacks uit prom. De telefoon gaat, billy (David tom) belt, want hij wil om haar te zien. Na de prom, mac (Ashley bashioum) is in de wolken 9. Na net gewonnen prom queen, met billy als prom koning. Ze denkt terug naar de magische nacht, hoort dan een.

Billy (David tom) had gewacht mac (Ashley bashioum) om te komen en hem te bezoeken, maar nadat hij haar noemde, wist hij dat er iets mis was, dus ging hij naar haar h. Na billy (David tom) en mac (Ashley bashioum) dans als prom koning en koningin, ze delen een moment op de dansvloer, kijken naar elkaar. David tom (Billy Abbott) en ashley bashioum (Mackenzie bruining) en andere cast mates. Deze video bevat: Billy en mac datum gina’s. Opgericht in het midden van de jaren 1950 als een deur tot deur voedingsvoorlichting provider in Golden, Colorado, natuurlijke levensmiddelenwinkel door vitamine huisje (NYSE: Ngvc) is een nieuw publiek keten van natuurlijke, organische gerichte kruidenier en voedingssupplement winkels die het midwesten, berg overspannen, en zuidwesten u vitortho. Hieronder staan de belangrijkste, samenvatting niveau rationale en analyses voor de reden waarom ik geloof aandelen van de vennootschap zijn aantrekkelijk gewaardeerd vandaag, op basis van een lange termijn (Betekenis 1 2 jaar horizon) waardecreatie hypothese dat draait om sterke seculiere gezond eten trends, consument zich richten op waar voor uw geld, grote marktkansen, en competent management team. Als dit writeup gewekt uw interesse, Ik stel voor dat je het recent uitgegeven 10k voor FY2012 evenals het prospectus van juli 2012 kennisnemen. De natuurlijke voedingsmiddelen segment groeit snel en blijft het aandeel te nemen van conventionele supermarkten: De algehele u vitortho. EUR 590 miljard in omvang en is in wezen groeit low single digit percentages, in tegenstelling tot de natuurlijke voedingsmiddelen markt, die is uit te breiden met cijfers dicht te lage tweecijferige percentages VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st – Algemene multivitaminen, Vitamines.

Natuurlijke voedingsmiddelen anders dan WFM retailers meestal klein, versnipperd en regionaal georiënteerde. Enkele van de grotere en groeiende te zijn kettingen achter WFM behoren spruiten boeren markten (150 winkels), verse markt (Tfm. 115 winkels), en lokaal gewortelde coöperatief supermarkten (collectief 150 landelijke). Terwijl conventionele supermarkten dragen vaak een selectie van natuurlijke en biologische voeding, gewijd biologische winkels beschikken over een goed 10% van de totale markt, en groeien op veel hogere snelheden dan conventionele dagelijks. In de afgelopen vijf jaar heeft de natuurlijke voedingsmiddelen industrie succesvol overgestoken naar de mainstream te wijten aan een betere voorlichting over voeding, obesitas bewustzijn en de vergrijzing van de bevolking. Case in point, vergelijken de organische (onbedoelde woordspeling) groeipercentages van natuurlijk voedsel bedrijven zoals de Hain Celestial Group (Nasdaq: Hain), verenigd natuurlijke voedingsmiddelen (Nasdaq: gefi), WFM, Annie’s (NYSE: Bnny), en ngvc om zelfs de best presterende conventionele food retailers (E. Publix (Otcqb: Push), Kroger (NYSE: Kr), Harris Teeter supermarkten (NYSE: Htsi)). De outperformance van toegewijde biologische winkels is geweest en blijft indrukwekkend. De supermarkt shopper bevolking neigt nogal gespleten tussen degenen die conventionele supermarkten betuttelen en degenen die winkel natuurlijke voedingsmiddelen om te zijn.

Terwijl conventionele supermarkt shoppers kunnen zweven tussen supermarkt, magazijn club, en de massa merchandiser kanalen, natuurlijke voedingsmiddelen shoppers, eenmaal omgezet van conventionele, hebben de neiging om het grootste deel van hun boodschappen richten binnen gewijd biologische winkels, als gevolg van deze storesSingular focus op organische en gezondheid gerichte voedingsmiddelen Vitamines. Een goed voorbeeld van deze koopgedrag kan worden gezien in de evolutie van de WFM shopper in de tijd; aanvankelijk shoppers kwam voornamelijk WFM naar de perifere gebieden (vlees, vis, bakkerij) winkelen, maar als WFM verlaagde prijzen en uitgebreid winkels, de retailer veroverde een groter aandeel in bestedingen onder deze winkelend publiek in de tijd. Een interessante maar niet statistisch bevestigd hypothese is dat de gezondheid gericht shoppers hebben een sterke wens om te winkelen in winkels die maken ze zich gezond voelt dan ook een supermarkt die gezonde opties onder meer conventionele producten (E. Pepsi en Coke producten, voedingsmiddelen met kunstmatige ingrediënten) biedt niet zou wenselijk van een te zijn winkelbestemming als een toegewijde natuurlijke voedsel op te slaan in de shopper psychologie tabletten. Hoewel beide WFM en ngvc dragen een soortgelijke selectie van producten (Natuurlijke en biologische kruidenier, gezondheid en schoonheid, en produceren), ngvc streeft naar een lagere kostprijs te nemen, minder franje aanpak aan merchandising vs.

VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st – Algemene multivitaminen, Vitamines Beoordeling

Terwijl er waarschijnlijk aanzienlijke overlap tussen klant sets in bepaalde stedelijke gebieden waar beide aanwezig zijn, ngvc winkelend publiek in het algemeen aan het profiel van het zijn meer kras koks en meer harde kern over gezonde en duurzame eetgewoonten dan de gemiddelde WFM shopper. Ngvc neigt ook naar locaties in kleinere markten gebruik te maken van een kleinere winkel voetafdruk, over het algemeen een strategie die niet past de WFM winkel model (Grotere, splashier winkels met een hoogtepunt op de perifere afdelingen en bereide voedingsmiddelen) te selecteren. Het belangrijkste is, WFM en ngvc kunnen en zullen naast elkaar bestaan gelukkig tabletten. Sommige van de hoogste volume ngvc winkels zijn gevestigd in de buurt van WFM-winkels (E. In tegenstelling tot de perceptie WFM als een high-end retailer, ngvc prat gaat op EDLP prijsstelling tijdens de uitvoering van veel van dezelfde producten en merken als WFM, meestal tegen aanzienlijk lagere prijzen VitOrtho Meer In 1 Dagelijks Tabletten 120st – Algemene multivitaminen, Vitamines. Tot slot, wanneer een WFM-winkel komt in een nieuwe markt, doet het over het algemeen een geweldige job het opleiden van de lokale bevolking over de voordelen van gezonde voeding, die een mooie halo-effect te ngvc slaat het delen van het stimuleren creëert dezelfde omgeving. WFM heeft zeer aantrekkelijke per eenheid roics als goed, maar die van ngvc zijn minstens zo goed (en beide zijn superieur aan TFM). management onlangs bekendgemaakt upfront investering van circa EUR 2. 3M per winkel, een stijging van een historisch gemiddelde van EUR 1. Recente nieuwe winkelopeningen zijn presteren boven de historische trend 120st.

Ngvc heeft positieve omzetgroei gehandhaafd gedurende meer dan 40 opeenvolgende kwartalen (Zelfs WFM kan dit niet beweren). beheerskosten (Centraal kantoor) zijn rond gegroeid 10% op een CAGR basis van fy’0912, Terwijl topline omzet gegroeid met een CAGR van 18% en op te slaan eenheden zijn gegroeid met 21%. Het managementteam (Met uitzondering van de cfo) is volledig samengesteld uit leden van de oprichting van het bedrijf familie, de iselys. Het is een bijzonder insider bevolkt boord, met vier van de zes zetels in het bezit van dezelfde familie leden van het management. Vanaf het prospectus, kan men zien dat de Isely familiegroep historisch bezat 96. 3% van het bedrijf, dat werd verdund tot 64. 0% Na de verkoop van 20% van hun belang en de uitgifte van nieuwe aandelen bij de beursgang. Merk op dat de lock-up overeenkomst voor ipo verkopende aandeelhouders vervalt 180 dagen na de beursgang, die dateert uit 21 januari 2013.

Terwijl de meervoudige lijkt misschien hoog, van mening dat de gecorrigeerde winst groeide 69% in fye 9. 12, En naar verwachting 45 50% groeien in fye 9. Sterk positieve sales comping winkel trend van 11. Het verbeteren van de marges op basis van bezetting en centrale koste leverage. Store telling eindigde op 60 aan het einde van fy’12 Met het potentieel in de bestaande ngvc’s markten te groeien naar 180 winkels, en een grotere potentiële markt van 1100 winkels nationaal. Belangrijk, terwijl het bedrijf agressief over de groei (Bewaar het apparaat groei van 20% per jaar) ook mag zijn, het management is fiscaal conservatief en heeft geleid tot stijging van de marges als gevolg van de voordelen van eerdere investeringen in vaste overhead en het (We verwachten deze investeringen zullen onze lange termijn ondersteunen groeistrategie met slechts een bescheiden bedrag aan extra kapitaal). In fy’12 Alone Adjusted EBITDA-marge uitgebreid 132 basispunten tot 7. Belangrijk ngvc kunnen alle toekomstige expansie te financieren met behulp van intern gegenereerde kasstromen. Kortom, ngvc’s landingsbaan voor groei is enorm en kranen in een sterke trend onder kopers van levensmiddelen landelijk te verschuiven van traditionele supermarkten tot natuurlijke voedingsmiddelen gericht supermarkten. Met name in fq4 van 2012, volwassen vergelijkbare winkelomzet ngvc’s (5 jaar oud) uitgevoerd op 7.